Organizowanie szkoleń
Organizowane przez nas szkolenia mają formę warszatatowo-trenerską, treści są przekazywane w formie prezentacji przez trenera, a następnie uczestnicy biorą udział w ćwiczeniach i praktycznym wykorzystaniu zdobytej wiedzy. Gwarantujemy przyjazną atmosferę szkolenia, realny wzrost kompetancji jak również dostosowanie treści szkoleń do praktyki uczestników. Współpracujemy z wykwalifikowanymi trenerami, którzy mają wieloletnie doświadczenie praktyczne przy prowadzeniu szkoleń
Proponujemy szkolenia w zakresie:
- obsługi klienta (komunikacja w kontakcie z klientem, kompetencje osób obsługujących klienta, budowanie relacji z klientem, obsługa klienta przez telefon)
- doskonalenia umiejętności sprzedaży (rozmowa handlowa, negocjacje handlowe, techniki sprzedaży, budowanie argumentacji handlowej, negocjacje cenowe i techniki argumentacji cenowych)
- zarządzania procesem sprzedaży (organizacja procesu sprzedaży, organizacja i zarządzanie w dziale handlowym, tworzenie i zarządzanie bazami klientów, analizy sprzedaży, programy lojalnościowe i budowanie lojalności klienta)
- komunikacja interpersonalna
- zarządzania zespołem (planowanie i organizowanie pracy, motywowanie pracowników, budowanie zespołu i współpraca, kształtowanie relacji w zespole, kompetencje menedżerskie, przywództwo, zarządzanie czasem i organizacja pracy menedżera)
- marketingu
- zarządzania strategicznego